UWAGA! NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE -> AKTUALNOŚCI, ZDJĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE GALERIA :)

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W NOWEM

Deklaracja dostepności

2025-03-28

Przedszkole Samorządowe w Nowem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2020-09-30

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-01

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

1. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktora serwisu:

  • cel linku nie jest odpowiednio określony,
  • załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,
  • pewne grafiki nie nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej.         
  •   2. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt:
  • pchodzą z różnych źródeł,
  • opublikowane zostaly w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji (skany dokumentow),
  • opublikowane zostaly przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia:

- mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostepności,

Oświadczenie sporządzono dnia 2020-09-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemow z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Hanna Gorczyca, przedszkoletopola@o2.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 52 577 79 97.  Tą samoą drogą można składć wnioski o udostępnienie informacji oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także żądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez adiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niz w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich (https://www.rpo.gov.pl/).

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

Przedszkole Samorządowe w Nowem

  1. Wejście do budynku bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - podjazd dla osob poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  2. Korytarze dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
  3. Szerokie drzwi nie mają progów.
  4. Budynek jest parterowy, nie ma wewnętrznych schodów czy wind.
  5. Przy schodach wejściowych znajdują się dodatkowe balustrady.
  6. W budynku znajduje się domofon.
  7. W holu znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
  8. Brak platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
  9. Na parkingu znajduje się miejsce wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
  10. Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
  11. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Brak aplikacji mobilnych.